آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





میزان اعتماد کاربران به گوشی‌هایشان و نقاط مثبت و منفی هر کدام از گوشی‌ها چیست؟

سایت FixYa یک سایت آنلاین برای پشتیبانی در زمینه فناوری است که مصرف کنندگان و افراد حرفه‌ای به آن مراجعه می‌کنند و با کمک یکدیگر سعی در برطرف کردن مشکلاتی که برای دیوایس‌هایشان پیدا شده می‌کنند. به همین خاطر این کمپانی یکی از بهترین مرجع‌ها برای این است که بفهمیم کدام دیوایس‌ها بیشترین مشکلات را دارند و این مشکلات در چه رمینه‌هایی هستند.

این کمپانی آماری را منتشر کرده که نشان می‌دهد کدام گوشی‌ها کمترین شکایت را داشتند و هر کدام از گوشی‌ها بیشتر از چه نظر دارندگان خود را آزار می‌دهند. در این گزارش آمده که گوشی آیفون شرکت اپل کمترین شکایت را داشته و دارندگان آن بیشترین اعتماد را به این گوشی دارند آمار می‌گوید که این اعتماد 300 درصد بیشتر از اعتماد کاربران سامسونگ به گوشی‌های خودشان است.

 

 

 

 

اما هر کدام از گوشی‌ها به چه علت بیشترین اعتراض را در پی داشتند؟

 

بنابر این گزارش، کاریران آیفون بیشتر از عمر باتری گوشی‌های خود شکایت داشتند و بیشترین اعتراض در مورد گوشی‌های سامسونگ مربوط به میکروفون گوشی‌ها می‌شده که این مشکل 40 درصد اعتراضات را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

 

 

اما رتبه بعدی از نظر اعتماد کاربران مربوط به گوشی‌های نوکیا بوده که اعتماد کاربران آیفون 500 درصد بیشتر از کاربران گوشی‌های نوکیا است. بیشترین اعتراض در مورد گوشی‌های نوکیا نیز به کندی در صفحه نمایش مربوط می‌شود.

 

اما در انتهای لیست موتورولا قرار دارد که اعتماد کاربران اپل 2600 درصد بیشتر از این کمپانی است و مشکلاتی از جمله مشکل در صفحه نمایش بیشترین اعتراض را برای گوشی‌های موتورولا به همراه داشته است.

 

علاوه بر این در گزارش ویژگی‌های مثبت و منفی برای هر کمپانی به طور جداگانه نیز آمده، به طور مثال اپل برای داشتن رابط کاربری بسیار ساده خود تحسین شده در حالی که برای کاستی‌هایی که در سفارشی سازی در سیستم عامل خود دارد مورد سرزنش است.

 

جنبه‌های مثبت موتورولا عمر طولانی باتری و کیفیت خوب ساخت آن است در حالی که مشکلات دوربین و صفحه نمایش آن نقاط منفی به حساب می‌آیند.

 

سامسونگ برای عمر باتری خوب و صفحه نمایش بسیار عالی گوشی‌هایش قابل ستایش شناخته شده در حالی که برای مشکلات در قسمت میکروفون گوشی‌هایش قابل سرزنش است.

منبع: جی اس ام

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: smartphone، ،
برچسب‌ها: میزان, اعتماد, مثبت, منفی, گوشی, موبایل, کاربارن,
[ 16 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب